دیروز داشتم صفحه پخش کننده های خانگی دیجی کالا را دید میزدم. امروز تو پیشنهادای شگفت انگیزش یه پخش کننده خانگی رو دیدم. بلافاصله یهویی حس خریدنم گرفت!! اما قیمتش خیلی زیاد بود و فعلا با گروه خونی من سازگار نبود.

 
لپ کلام اینکه این "حس یهو خریدن" میتونه خیلی به کمک فروشگاه های اینترنتی بیاد و اگه بتونن به نحوی سابقه کاربر توی سایتشون رو ذخیره کنند و تبلیغات یا پیشنهادایی رو به صورت هدفمند نشون بدن، شانس بسیار بیشتری برای فروش خواهند داشت.
 
فقط فروشگاه های اینترنتی محترم... سعی کنید تخفیفات خودتون رو تا جای ممکن واقعی تر کنید و از بالا و پایین بردن الکی قیمت های بپرهیزید چون 99% درصد بازدید کننده ها بلافاصله تخفیف واقعی رو از الکی تشخیص میدن و اگه بخواید زیاد تخفیفات و پیشنهادات الکی بزارید، دیگه هیچ وقت بهتون اعتماد نمی کنن.
 
همچنین سایت هایی که برای یه محصول فقط 10 هراز تومن تخفیف در نظر میگرید... زیاد بهتون فشار وارد نشه!! کدوم خری حاضر میشه فقط با 10 20 تومن تخفیف از سایت شما خریداری کنه؟؟
 
* دیجی کالا اگه بتونه راهی پیدا کنه که سلایق و علاقه مندی های کاربر رو از روی نتایج جستجوش پیدا کنه و به جای مایع ظرفشویی و تفنگ آبپاش پیشنهادای بهتری رو نشون بده، خیلی موفق تر میشه.