لینک ادامه چیست و به چه دردی میخورد؟

راحت بگم بدون لینک ادامه مطلب وبلاگ میشه یه چیزی شبیه زباله دونی! اصلا معلوم نیست کی به کیه؟ چی گذاشت؟ حرف حساب نویسنده چیه؟

حتی نمیشه سریع تیترهای بلاگ رو مرور کرد چون انقدر حجم مطالب زیاده که از یه تیتر به تیتر بعدی کلی فاصله میفته.

مگر اینکه یک یا دو پاراگراف حرف بیشتر واسه گفتن ندارین برای نوشته های بیشتر بهتره از ادامه مطلب استفاده کنید.

بهترین کار اینکه تو مقدمه یه تیزری چیزی از نوشته اصلی بزاریم و با یک لینک خوشگله ادامه مطلب کاربر رو به پست اصلی راهنمایی کنیم. نیاز به گفتن نیست که تقریبا هرچیزی که در متن خلاصه استفاده شده از عنوان گرفته تا تصویر شاخص و لینک ادامه مطلب و غیره همه باید به صفحه پست پیوند داده بشن.

لینک ادامه مطلب

اما تصویر شاخص پست چیست؟

تا به حال YouTube یا Aparat رو دیدید؟

عموما 99.99% درصد افراد یک ویدیو رو براساس تصویر شاخص یا "بند انگشتی" ایش انتخاب می کنن! برای همین تصویر شاخص در بلاگ هم خیلی مهمه و اگه قادر باشین به شکل خلاقانه ای تصاویر شاخص رو بکار بگیرید قطعا بازدیدکننده ها بیشتر جذب میشن تا محتوای شما را بخونن.

پس از یه همچین فرمولی میتونیم تو صفحه اصلی استفاده کنیم:

عکس خوب + عنوان درشت + تیزر خوب + لینک ادامه مطلب